2
9.48. بسکتبال سایبری
بسکتبال سایبری – پخش مسابقات بسکتبال که شبیه سازی از مسابقه بسکتبال بین دو تیم است
1 – تمام فرم های پیش بینی بعد از انتهای مسابقه و مشخص شدن نتیجه محاسبه می گردد .
2 – کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
3 – بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
4 – محدودیت در مورد مبالغ شرط بندی بنا به صلاحدید شرکت شرط بندی میتواند تغییر نماید .
5 - فرم های پیش بینی در بسکتبال با توجه به زمان اصلی مسابقه مورد محاسبه قرار می گیرند .
6 – در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
7 – دریافت و پذیرش فرم های پیش بینی تا قبل از آغاز مسابقات در “ LIVE “ انجام می شود . پخش تمام مسابقات در حالت آنلاین می باشد .
8 – انواع فرم های شرط بندی در بسکتبال سایبری ( با توجه به زمان اصلی مسابقه )
· پیروزی
· هندیکاپ
· توتال ( کمتر / بیشتر )
· توتال فردی ( بیشتر / کمتر )
9.49. دنیای تانک ها
1 – تمام فرم های پیش بینی بعد از انتهای مسابقه و مشخص شدن نتیجه محاسبه می گردد .
2 – کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
3 – بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
4 – محدودیت در مورد مبالغ شرط بندی بنا به صلاحدید شرکت شرط بندی میتواند تغییر نماید .
5 – در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
6 – دریافت و پذیرش فرم های پیش بینی تا قبل از آغاز مسابقات در “ LIVE “ انجام می شود . پخش تمام مسابقات در حالت آنلاین می باشد .
7 – برنده مسابقه تیمی است که تمام تانک های حریف را منهدم نماید ( 15 عدد ) یا پایگاه آنها را تصرف نماید .
8 – اگر هر دو پایگاه 2 تیم تصرف گردند یا یکی از تیم ها نتواند تمام تانک های حریف را منهدم نماید نتیجه مسابقه مساوی محاسبه می شود .
9 – فرم های پیش بینی بنا به مسابقات ( مبارزات ) تصادفی در بازی آنلاین "World of tanks" انتخاب می شوند .
10 – امتیاز تیم – تعداد تانک هایی است از از حریف خود منهدم نموده است
انواع حالت های شرط بندی به شرح زیر می باشد :
· پیروزی
· هندیکاپ
· توتال امتیازات
· تصرف پرچم
9.50. تنیس سایبری
تنیس سایبری – پخش مسابقات تنیس که شبیه سازی از مسابقه تنیس بین دو تیم است
1 – تمام فرم های پیش بینی بعد از انتهای مسابقه و مشخص شدن نتیجه محاسبه می گردد .
2 – کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
3 – بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
4 – محدودیت در مورد مبالغ شرط بندی بنا به صلاحدید شرکت شرط بندی میتواند تغییر نماید .
5 - فرم های پیش بینی بر اساس نتیجه " یک ست " بررسی و تعیین می شوند .
6 – در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
7 – دریافت و پذیرش فرم های پیش بینی تا قبل از آغاز مسابقات در “ LIVE “ انجام می شود . پخش تمام مسابقات در حالت آنلاین می باشد .
8 – انواع فرم های شرط بندی در تنیس سایبری . در مورد فرم های پیش بینی با " هندیکاپ " و " توتال " نتایج با توجه به گیم های مسابقه محاسبه و تعیین می گردند .
· پیروزی
· هندیکاپ
· توتال ( مجموع ) بیشتر / کمتر
· توتال های فردی : بیشتر / کمتر
· نتیجه دقیق
· نتایج فرد / نتایج زوج
· پیروزی در گیم ها
9.51. مسابقات DOTA 2
1 - Dota 2 یا League of Legends مسابقاتی است که امکان شرکت چندین شرکت کننده آنلاین را دارا می باشد .
2 – در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
3 – دریافت و پذیرش فرم های پیش بینی تا قبل از آغاز مسابقات در “ LIVE “ انجام می شود . پخش تمام مسابقات در حالت آنلاین می باشد .
4 - Dota 2 یا League of Legendsبرنده شدن در نقشه یا مسابقه بستگی به فتح تخت یا اتحاد با یکی از تیم ها دارد .
5 – اگر مدت زمان برگزاری مسابقه کمتر از 15 دقیقه باشد صلاحیت محاسبه تمام فرم های پیش بینی را ندارد .
6 – اگر یکی از بازیکنان تا قبل از مرحله " اولین خون " از مسابقه خارج شود مسابقه صلاحیت محاسبه تمام فرم های پیش بینی را ندارد.
7 – اگر یکی یا چند نفر از بازیکنان مسابقه را ترک نمایند قبل از اینکه مسابقه صلاحیت محاسبه تمام فرم ها را داشته باشد این دلیلی بر برگشت فرم های پیش بینی نمی باشد . فرم های پیش بینی در هر صورت محاسبه می شوند .
8 – در حالت پخش مسابقات آنلاین در آن بازیکنان واقعی با هم رقابت می کنند .
انواع حالت های شرط بندی به شرح زیر می باشد :
· پیروزی تیم 1 – پیروزی تیم 2 : تیم برنده تیمی است که بتواند تخت سلطنت حریف خود را سرنگون کند .
· مجموع بیشترین / کمترین تعداد فراگ های یک تیم
· رقابت بر اساس فراگ ها : برنده تیمی است که بتواند امتیازات لازم را سریعتر کسب نماید
· چه کسی روشانا را می کشد ؟ فرم پیش بینی در مورد تیمی که زودتر موفق به کشتن " روشانا " می گردد .
· اولین خون " FirstBlood " : فرم پیش بینی در مورد تیمی که زودتر موفق می شوند فراگ انجام دهند .
· Will be picked : این فرم های پیش بینی زمانی محاسبه می شوند که 10 قهرمان در مجموع تیم ها قرار بگیرند
· قلعه ( برج ) منهدم می شود در ثانیه (...) بعد از ثانیه (...) . بعد از آنکه یک قلعه ( برج ) سرنگون شد
· ( قدرت روشنایی ) ، ( قدرت تاریکی ) 1 قلعه ( برج ) را منهدم می کنند . بعد از انهدام اولین قلعه محاسبه می شود ( بدین صورت که اولین بازیکن که از قلعه ( برج ) را از دست میدهد بازنده می شود )
9.52. کرم ها ( WORMS )
1 - پخش مسابقه ای با مراحل مختلف ( بازی شبیه سازی شده )
2- 2 تیم با 4 کرم که به ترتیب حرکات خود را انجام می دهند و از سلاح های مختلف استفاده می کنند .
3 – هدف مسابقه : از بین بردن تیم حریف
4 - فرم های پیش بینی در مورد رقابت بین 2 تیم می باشد تا یکی از آنها برنده شود .
5- تمام فرم های پیش بینی بعد از انتهای مسابقه و مشخص شدن نتیجه محاسبه می گردد .
6 – کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
7 – بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
8 – محدودیت در مورد مبالغ شرط بندی بنا به صلاحدید شرکت شرط بندی میتواند تغییر نماید .
9 - در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
10 – فرم های پیش بینی " هندیکاپ " و " توتال " و " نتیجه دقیق " بر اساس فراگ کرم ها محاسبه می شود .
11 – برنده تیمی است که در زمان مردن همه کرم های حریف حداقل یکی از کرم هایش زنده باشد .
12 – در این مسابقه نتیجه مساوی ممکن است و این حالت در زمانیست که هر دو اخرین کرم رقبا در اخرین حرکتشان هم زمان بمیرند.
انواع فرم های شرط بندی
· پیروزی
· هندیکاپ
· توتال ( کمتر / بیشتر )
· توتال فردی ( بیشتر / کمتر )
· نتیجه دقیق
9.53. مبارزات سایبری " WWE "
مسابقات جهانی کشتی کج – شبیه سازی مسابقات کشتی
1 - تمام فرم های پیش بینی بعد از انتهای مسابقه و مشخص شدن نتیجه محاسبه می گردد .
2 - کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
3 - بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
4 - در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
5 - دریافت و پذیرش فرم های پیش بینی تا قبل از آغاز مسابقات در “ LIVE “ انجام می شود . پخش تمام مسابقات در حالت آنلاین می باشد .
6 – رینگ بوکس محوطه ای است که بین طناب ها محصور می شود . انواع فرم های شرط بندی
· انواع فرم های شرط بندی
· پیروزی : در این مدل از فرم های پیش بینی " برنده " مبارزی بحساب می آید که کمبربند قهرمانی یا بانک ( پولی که برای برنده به عنوان جایزه در نظر گرفته است ) را برنده شود .
· وسیله ای استفاده خواهد کرد ( بله / خیر ) . هر گونه وسیله ای که از طریق زیر طناب های رینگ وارد رینک کند و در مبارزه از آن استفاده کند .
· مبارزه بر روی " نردبان " ( بله / خیر ) . اولین ضربه بر روی نردبان . در مورد این فرم پیش بینی هر دو مبارز باید بر روی نردبان فرار داشته باشند و نردبان باید داخل رینگ مسابقه باشد .
· صندلی شکسته خواهد شد ( بله / خیر ) در مورد این فرم پیش بینی صندلی شکسته محاسبه می شود در صورتیکه تکه تکه شود. در صورتیکه صندلی شکسته از زیر رینگ وارد مسابقه شود و مورد استفاده قرار گیرد در فرم پیش بینی محاسبه نمی شود .
· از دومین نردبان استفاده می کنند ( بله / خیر ) . در مورد این فرم پیش بینی باید از 2 " نردبان " استفاده شود . اگر مردبان بیافتند و دوباره برپا شود به عنوان دومین نردبان محاسبه نمی شود .
· پلکان کنار رینگ شکسته می شود ( بله / خیر ) .در مورد این فرم پیش بینی باید پلکانی که در کنار رینگ ها قرار دارد بطور کامل شکسته شوند .
9.54. کریکت سایبری
1 - مسابقات 5 " FIVE 5 Matches " در این مسابقات 5 اینیگ وجود دارد که در هرکدام ماکزیمم 5 اور برای هر تیم امکان پذیر است . در هر اور 6 پرتاب .
2 – در ابتدای مسابقه قرعه کشی وجود دارد و برنده قرعه کشی می تواند انتخاب کند که این تیم اولین پرتاب را انجام می دهد یا اولین ضربه را می زند .
3 – تیمی 5 ضربه اول را می زند امتیازات کسب میکند و تیم دوم با ضربات خود باید امتیازاتی بیشتر از آنها کسب نماید تا برنده شود .
4 – تیمی که بیشترین امتیازات را کسب نموده برنده اعلام می شود و در صوتی که امتیازات برایر شود تیمی که ضربات کمتری از دست داده برنده شده و در صورتیکه هر دو تیم در امار مساوی باشند نتیجه مساوی اعلام می شود .
5 – در مورد محاسبه فرم های پیش بینی با عنوان " مجموع یا توتال " مسابقه ، " مجموع یا توتال " فردی بازیکن ، " مجموع یا توتال " آور یا پرتاب ، " مجموع یا توتال " دویدن بازیکن ، با احتساب امتیازات extras محاسبه می گردد .
6 – در مورد فرم های پیش بینی با عنوان " مجموع یا توتال پرتاب های 4 امتیازی " فقط پرتاب هایی محاسبه می شود که 4 امتیاز دارند . شما می توانید نمره به عنوان با توجه به این واقعیت است که توپ نمی شد, توسط بازیکنان در خدمت تیم زمانیکه از حدود زمین خارج نشده است در این صورت 4 امتیاز کسب می شود
7 - در مورد فرم های پیش بینی با عنوان " مجموع یا توتال پرتاب های 6 امتیازی " فقط پرتاب هایی کحاسبه می شود که 4 امتیاز دارند . شما می توانید نمره به عنوان با توجه به این واقعیت است که توپ نمی شد, توسط بازیکنان در خدمت تیم زمانیکه از حدود زمین خارج نشده است در این صورت 6 امتیاز کسب می شود
8 – درمورد فرم های پیش بینی با عنوان " بهترین همکاری تیمی " امتیازات در زمانی محاسبه می شود که ضربه زننده در زمین باشد و تغییر ننماید .
9 - تمام فرم های پیش بینی بعد از انتهای مسابقه و مشخص شدن نتیجه محاسبه می گردد .
10 - کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
11 - بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
12 - محدودیت در مورد مبالغ شرط بندی بنا به صلاحدید شرکت شرط بندی میتواند تغییر نماید .
13 - در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
9.55. مورتال کامبت MORTAL KOMBAT X
1 – فرم های پیش بینی بر اساس نتیجه مسابقه بین دو مبارز محاسبه می شود . مسابقه تا 5 برد ادامه دارد و ماکزیمم 9 راند دارد .
8 - دریافت و پذیرش فرم های پیش بینی تا قبل از آغاز مسابقات در “ LIVE “ انجام می شود . پخش تمام مسابقات در حالت آنلاین می باشد .
· برنده در راند
· مقدار زمان مبارزه در راند ( کمتر / بیشتر ) *
· راند با Flawless Victory به پایان می رسد ؟ ( یعنی برنده حتی یک ضربه هم از حریف خود دریافت نکرده است )
· پایان با بوروتالیتی یا فاتالیتی یا بدون فاتالیتی
*مقدار زمان مبارزه در راند یعنی مقدار ثانیه ای که از راند در جریان بوده است از زمان شروع راند . زمان هر راند 90 دقیقه است به عنوان مثال اگر زمان مسابقه روز 74 ایستاد 90 – 74 = 16 ثانیه مدت زمانی است که راند در جریان بوده است .
انواع فرم های شرط بندی ) در تورنمنت های )
· پیروزی در تورنمنت
· مجموع " توتال " ( بیشتر / کمتر )
· مجموع " توتال " فردی مبارز ( بیشتر / کمتر )
· مجموع " توتال " فینیش های او ( بیشتر / کمتر )
9.56. هندبال سایبری E-SPORTS HANDBALL
1 - هندبال سایبری – پخش مسابقات هندبال که شبیه سازی از مسابقه هندبال بین دو تیم است
2 – تمام فرم های پیش بینی بعد از انتهای مسابقه و مشخص شدن نتیجه محاسبه می گردد .
4 – بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
5 – محدودیت در مورد مبالغ شرط بندی بنا به صلاحدید شرکت شرط بندی میتواند تغییر نماید .
6 - فرم های پیش بینی در هندبال با توجه به زمان اصلی مسابقه مورد محاسبه قرار می گیرند .
7 – در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
8 – در LIVE پذیرش شرط بندی ها در مورد مسابقات هندبال سایبری در لیگ قهرمانان تا قبل از آغاز مسابقه انجام می گیرد و تمام مسابقات هندبال سایبری بصورت آنلاین پخش می شوند .
· انواع فرم های شرط بندی در هندبال سایبری ( با توجه به زمان اصلی مسابقه )
· پیروزی
· هندیکاپ
· توتال ( کمتر / بیشتر )
· نتیجه دقیق
· شانس دوبرابر
9.57. قایقرانی ( ROWING, SAILING )
1 – فرم های پیش بینی در مورد پارو زن " Rowing " : تمام فرم های پیش بینی معتبر است بدون در نظر گرفتن اینکه در شرکت در مسابقه یا در تیم مسابقه دهنده .
اگر مسابقه قایقرانی کنسل شود یا به علتی نیمه کاره بماند فرم های پیش بینی کنسل می شوند ولی بصورت استثنا فرم های پیش بینی که نتیجه آنها مشخص شده باشد محاسبه می شوند تنها نتیجه هایی که از منابع معتبر اعلام می شود مورد تایید است و فرم های پیش بینی با توجه به آنها محاسبه می گردند .
2 – Regatta ( مسابقات جام امریکا ) در مورد فرم های پیش بینی این نوع از مسابقات قایقرانی همه فرم های پیش بینی معتبر هستند بدوت در نظر گرفتن انکه بازیکن یا تیم در مسابقات شرکت کرده است یا خیر . اهدای جوایز با توجه به نتایج اعلام شده از منابع رسمی انجام می شود .
پیروزی در Regatta – در صورتیکه مسابقه شروع شود و به دلیلی قطع گردد تیم / بازیکن که امکان صعود به مرحله بالاتر را داشته باشد برنده معرفی می گردد .
3 – مسابقات پارو زنی : در مورد فرم های پیش بینی این نوع از مسابقات قایقرانی همه فرم های پیش بینی معتبر هستند بدون در نظر گرفتن انکه بازیکن یا تیم در مسابقات شرکت کرده است یا خیر . اهدای جوایز با توجه به نتایج اعلام شده از منابع رسمی انجام می شود .
9.58. راکت لیگ ROCKET LEAGUE
1 – Rocket League پخش مسابقات با امکان مسابقه چند نفره
2 – فرم های پیش بینی در مورد فوتبال ، بسکتبال ، هاکی می باشند .
3 – زمان در نظر گرفته برای مسابقه 5 دقیقه است و هر تیمی که گل بیشتری بثمر برساند برنده است و در صورت بدون گل بودن مسابقه نتیجه مساوی در نظر گرفته می شود .
4 - تمام فرم های پیش بینی بعد از انتهای مسابقه و مشخص شدن نتیجه محاسبه می گردد .
5 - کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
6 - بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
7 - محدودیت در مورد مبالغ شرط بندی بنا به صلاحدید شرکت شرط بندی میتواند تغییر نماید .
8 - در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
9 - در LIVE پذیرش شرط بندی ها در مورد مسابقات Rocket League تا قبل از آغاز مسابقه انجام می گیرد و تمام مسابقات بصورت آنلاین پخش می شوند .
انواع فرم های شرط بندی
پیروزی
هندیکاپ
توتال ( کمتر / بیشتر )
توتال فردی ( بیشتر / کمتر )
نتیجه دقیق ( زوج / فرد )
9.59. باتلفیلد ( BATTLEFIELD )
1 - پخش مسابقات با امکان مسابقه چند نفره
2 – فرم های پیش بینی در مورد این مسابقات در مورد رقابت بین 2 تیم می باشد . مسابقه تا زمانیکه یک تیم تمام امتیازات خود را از دست بدهد ادامه می یابد .
3 – زمان مسابقه 3 ساعت می باشد و اگر در این مدت زمان یکی از تیم ها نتواند امتیازات خود را تمام کند تیم مقابل برنده می باشد.
4 - کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
5 - بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
6 - محدودیت در مورد مبالغ شرط بندی بنا به صلاحدید شرکت شرط بندی میتواند تغییر نماید .
7 - در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
8 - دریافت و پذیرش فرم های پیش بینی تا قبل از آغاز مسابقات در “ LIVE “ انجام می شود . پخش تمام مسابقات در حالت آنلاین می باشد .
· انواع فرم های شرط بندی
· پیروزی
· مجموع یا توتال ( کمتر / بیشتر )
· مجموع یا توتال فردی ( بیشتر / کمتر )
· مجموع ( زوج / فرد )
· مجموع یا توتال فردی تیمی ( بیشتر / کمتر )
9.60. لاتاری LOTTERIES
1 – تمام فرم های پیش بینی بر اساس نتیجه بدست آمده محاسبه می گردد .
2 – اگر قرعه کشی به هر دلیلی به زمان دیگری بیشتر از 12 ساعت از زمان مقرر رسمی اعلام شده منتقل شود فرم های پیش بینی ابطال می گردد .
3 – زمان شروع قرعه کشی در بخش “ Sport`s “ مشخص شده است .
4 – اگر مشتری به دلایل فنی نتواند نتیجه لاتاری را ببیند نتیجه همان است که در سایت رسمی اعلام می شود .
5 – برای اطلاع از نتیجه مسابقه لاتاری می توان به سایت مربوط مراجعه کرد .
6 – ضریب شرط بندی در این مورد را نمی توان با دیگر پیش بینی ها ادغام نمود .
9.61. راگبی سایبری
1 - پخش مسابقات با امکان مسابقه چند نفره ( شبیه سازی مسابقات راگبی )
2 – فرم های پیش بینی بر اساس سیستم سنتی راگبی یعنی برای هر تیم 15 بازیکن ارایه می گردد .
3 - تمام فرم های پیش بینی بعد از انتهای مسابقه و مشخص شدن نتیجه محاسبه می گردد .
4 - کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
5 - بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
6 - محدودیت در مورد مبالغ شرط بندی بنا به صلاحدید شرکت شرط بندی میتواند تغییر نماید .
7 - در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
8 - در LIVE پذیرش شرط بندی ها در مورد مسابقات راگبی سایبری در لیگ قهرمانان تا قبل از آغاز مسابقه انجام می گیرد و تمام مسابقات راگبی سایبری بصورت آنلاین پخش می شوند .
· 9 – انواع فرم های شرط بندی
· پیروزی
· مجموع یا توتال ( کمتر / بیشتر )
· شانس دو برابر
· مجموع ( زوج / فرد )
· مجموع یا توتال فردی تیمی ( بیشتر / کمتر )
9.62. فوتبال امریکایی
1 - پخش مسابقات با امکان مسابقه چند نفره ( شبیه سازی مسابقات فوتبال امریکایی )
2 – فرم های پیش بینی بر اساس سیستم سنتی فوتبال امریکایی یعنی برای هر تیم 11 بازیکن ارایه می گردد .
3 - تمام فرم های پیش بینی بعد از انتهای مسابقه و مشخص شدن نتیجه محاسبه می گردد .
4 - کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
5 - بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
6 - محدودیت در مورد مبالغ شرط بندی بنا به صلاحدید شرکت شرط بندی میتواند تغییر نماید .
7 - در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
8 - در LIVE پذیرش شرط بندی ها در مورد مسابقات راگبی سایبری در لیگ قهرمانان تا قبل از آغاز مسابقه انجام می گیرد و تمام مسابقات راگبی سایبری بصورت آنلاین پخش می شوند .
9 – انواع فرم های شرط بندی
· پیروزی
· مجموع یا توتال ( کمتر / بیشتر )
· هندیکاپ برای هر بازیکن
9.63. E-SPORTS RALLYING
1 - پخش مسابقات با امکان مسابقه چند نفره ( شبیه سازی مسابقات رالی )
2 – تمام فرم های پیش بینی بعد از انتهای مسابقه و مشخص شدن نتیجه محاسبه می گردد .
3 - کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
4 - بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
· 6 – انواع فرم های شرط بندی
· برنده
· چه کسی در جایگاه بالاتر قرار می گیرد
· چه کسانی در جایگاه بالاتر قرار می گیرند ( 3 جایگاه اول )
· جایگاه تیم در انتها
· 3 جایگاه اول
9.64. مسابقات گلف
1 - پخش مسابقات با امکان مسابقه چند نفره ( شبیه سازی مسابقات گلف )
2 - تمام فرم های پیش بینی بعد از انتهای مسابقه و مشخص شدن نتیجه محاسبه می گردد .
3 - کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
4 - بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
5 - در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
6 - برای هر 2 بازیکن 4 حفره در نظر گرفته می شود .
7 – اگر هر دو بازیکن موفق شوند امتیاز هر 4 حفره را کسب نمایند فرم های پیش بینی معتبر خواهد ماند .
8 – برنده مسابقه بازیکنی است که بتواند امتیاز تمام حفره ها را کسب نماید و ضربات کمتری به توپ زده باشد
9 – به ازای هر 4 حفره یک حفره قرار داد . تعداد ضرباتی که بازیکن انجام میدهد تا به این حفره برسد و این تعداد در جدولی جداگانه ثبت می گردد .
10 – نتیجه مسابقه بر اساس جدولی رسمی که از عملکرد بازیکنان تهیه میشود تعیین می گردد . نقص در گرافیک بازی دلیلی برای لغو فرم های پیش بینی نمی باشد .
9.65. بیسبال سایبری
1 - پخش مسابقات با امکان مسابقه چند نفره ( شبیه سازی مسابقات بیس بال)
– فرم های پیش بینی بر اساس سیستم سنتی بیسبال یعنی برای هر تیم 9 بازیکن ارایه می گردد .
3 - تمام فرم های پیش بینی بعد از انتهای مسابقه و مشخص شدن نتیجه محاسبه می گردد .
4 - کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
5 - بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
6 - محدودیت در مورد مبالغ شرط بندی بنا به صلاحدید شرکت شرط بندی میتواند تغییر نماید .
7 – اگر در زمان معمول مسابقه ( 3 نیمه ) نتیجه مساوی شود نیمه های اضافی تعیین می گردد . نتیجه مسابقه با احتساب تمام زمان های برگزار شده تعیین می گردد .
8 - در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
9- در LIVE پذیرش شرط بندی ها در مورد مسابقات بیسبال سایبری در لیگ قهرمانان تا قبل از آغاز مسابقه انجام می گیرد و تمام مسابقات بیسبال سایبری بصورت آنلاین پخش می شوند .
10 – انواع فرم های شرط بندی
- پیروزی
- مجموع یا توتال ( کمتر / بیشتر )
- هندیکاپ برای هر بازیکن
- مجموع یا توتال فردی هر بازیکن ( بیشتر / کمتر )
9.66. مبارزه خیابانی STREET FIGHTER V
1 - STREET FIGHTER V مسابقه ای با امکان استفاده چند نفره
2 – فرم های پیش بینی بر اساس برد 2 بازیکن مشخص می گردد . برای برنده شدن هر یک از شرکت گنندگان باید حداقل 2 راند از مسابقه را برنده شود . لازم به توجه است مسابقه در 3 راند برگزار می گردد .
4 – برنده مبارزی بحساب می آید که حریف خود را کشته باشد .
5 - کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
8 - در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
9 - دریافت و پذیرش فرم های پیش بینی تا قبل از آغاز مسابقات در “ LIVE “ انجام می شود . پخش تمام مسابقات در حالت آنلاین می باشد .
· انواع فرم های شرط بندی ( با توجه به راند ها )
· برنده در راند
· مقدار زمان مبارزه در راند ( کمتر / بیشتر ) *
· راند با Prefect Victory به پایان می رسد ( یعنی برنده حتی یک ضربه هم از حریف خود دریافت نکرده است )
· بصورت معمول برنده می شود ( در جریان مسابقه )
· چگونگی برنده شدن : EX (EX move), C(super kick), CA(kinetic attack) ( نحوه فینیش کردن حریف در انتهای راند )
· زمان مسابقه : مدت زمان مسابقه که از عدد 99 شروع می شوذ و به سمت عدد 0 حرکت می کند . به عنوان مثال اگر تایمر روی عدد 59 متوقف شود یعنی 99-59= 40 ثانیه مدت زمان باقی مانده از راند می باشد .
9.67. زلزله 4 ( QUAKE4 )
1 - Quake4 - مسابقه ای با امکان استفاده چند نفره
2 - Death Match ( بازی مرگ ) : در این نوع از مسابقه زمان هر راند 5 دقیقه می باشد و بازیکنی برنده است که تعداد بیشتری از رقبا را کشته باشد .
3 – اگر بعد از انتهای راند تعداد کشته شده های بازیکنان پیشتاز برابر باشد برای تعیین برنده 2 دقیقه وقت اضافی در نظر گرفته می شود تا در آن برنده مشخص شود .
4 – برنده در وقت های اضافی هم مانند وقت های اصلی مسابقه محاسبه می شود . بازیکنی برنده است که تعداد بیشتری از رقبا را در وثت اضافی کشته باشد .
6 - بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
7 - محدودیت در مورد مبالغ شرط بندی بنا به صلاحدید شرکت شرط بندی میتواند تغییر نماید .
8 - در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
9 - دریافت و پذیرش فرم های پیش بینی تا قبل از آغاز مسابقات در “ LIVE “ انجام می شود . پخش تمام مسابقات در حالت آنلاین می باشد .
· انواع فرم های شرط بندی
· برنده در زمان اصلی مسابقه
· برنده مسابقه
· مسابقه به زمان اضافی می رود
· فرم پیش بینی با عنوان مجموع Frags
9.68. ندای وظیفه ( CALL OF DUTY )
1 - Call of Duty - مسابقه ای با امکان استفاده چند نفره
2 – نتیجه فرم های پیش بینی بر اساس عملکرد 6 بازیکن می باشد . زمان مسابقه 6 دقیقه است .
3 - تمام فرم های پیش بینی بعد از انتهای مسابقه و مشخص شدن نتیجه محاسبه می گردد .
5 - بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
6 - محدودیت در مورد مبالغ شرط بندی بنا به صلاحدید شرکت شرط بندی میتواند تغییر نماید .
7 - در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
8 - فرم های پیش بینی در مورد " برنده " : بر اساس تعداد " فراگ " های هر بازیکن مشخص می شود .
9 – فرم های پیش بینی بر اساس جدول نتایج مسابقه محاسبه می شود .
10 - دریافت و پذیرش فرم های پیش بینی تا قبل از آغاز مسابقات در “ LIVE “ انجام می شود . پخش تمام مسابقات در حالت آنلاین می باشد .
9.69. سنگ دل ( HEARTH STONE )
1 - HEARTH STONE - مسابقه ای با امکان استفاده چند نفره
2 – بعد از مشخص نقشه هر دو بازیکن مسابقه شروع شده بحساب می آید .
3 – در صورت بروز مبارزه هر بازیکنان تا پیروزی در مسابقه ادامه می دهند .
4 - کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
5 - بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
6 - محدودیت در مورد مبالغ شرط بندی بنا به صلاحدید شرکت شرط بندی میتواند تغییر نماید .
7 - در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
8 – بازیکنی که به هر دلیلی مسابقه را به اتمام نرساند ( مثلا ارتباط او با اینترنت قطع شود ) بازنده اعلام خواهد شد . به عنوان مثال : بازیکن بازیکن 1 توانسته 2 برد در مقابل بازیکن 2 بدست بیاورد ولی به دلیلی نمیتواند مسابقه را به انتها برساند در انتها نتیجه مسابقه 2:3 به نفع بازیکت 2 اعلام شده و بازیکن 2 برنده اعلام می شود .
9 – اگر به هر دلیلی نتوان نتیجه مسابقه را مشخص نمود قرم های پیش بینی برگشت داده می شوند .
10 - در مورد پخش با توجه به قرعه کشی, بازپرداخت شرط نیست مگر با توجه به قالب مسابقات ( به عنوان مثال : بازنده نقشه بازیکنی است که در زمان مساوی شدن اخرین حرکت را انجام داده باشد )
11 – نتیجه مسابقه بر اساس نتایج اعلام شده در زمان پخش مستقیم یا مورد ضیط شده می باشد .
12 – انواع فرم های شرط بندی در این مسابقه
· پیروزی
· مجموع ( بیشتر / کمتر )
9.70. لاکروس سایبری
1 - مسابقات لاکروس سایبری - مسابقه ای با امکان استفاده چند نفره
2 - تمام فرم های پیش بینی بعد از انتهای مسابقه و مشخص شدن نتیجه محاسبه می گردد .
3 - کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
4 - بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
5 - محدودیت در مورد مبالغ شرط بندی بنا به صلاحدید شرکت شرط بندی میتواند تغییر نماید .
6 – فرم های پیش بینی بر اساس نتیجه کسب شده بدون احتساب زمان های اضافه شده محاسبه می شود .
8 - دریافت و پذیرش فرم های پیش بینی تا قبل از آغاز مسابقات در “ LIVE “ انجام می شود . پخش تمام مسابقات در حالت آنلاین می باشد .
9 – در این فرم های پیش بینی برنده بازیکنی می باشد که امتیاز بیشتری کسب کرده است . در صورتیکه امتیازات بازیکن اول و بازیکن دوم برابر باشد نتیجه مسابقه مساوی اعلام می گردد و وقت اضافی لحاظ می شود .
10 – فرم های پیش بینی در مورد نیمه ای از بازی در انتهای مسابقه بعد از اعلام نتیجه مسابقه مشخص می گردد .
· 11 – انواع فرم های پیش بینی در این مسابقات
· برنده
· شانس دوگانه
· هندیکاپ
· مجموع ( بیشتر / کمتر )
· مجموع ( زوج / فرد )
· مجموع امتیازات مسب شده شخصی ( بیشتر / کمتر )
· تعقیب تا ( ... ) امتیاز
9.71. شیب تند ( STEEP )
1 – Steep – شبیه سازی مسابقات extreme زمستانی
2 – در هر مسابقه به ترتیب 4 بازیکن شرکت می کنند .
3 – فرم های پیش بینی بر اساس طبقه بندی های زیر دسته بندی می شوند : امتیازات کسب شده ، مدت زمانیکه بازیکن " تراس " را طی کرده و به پایان می رساند ، نتیجه فرم های پیش بینی بعد از اتمام مسابقات و مشخص شدن نتیجه پایانی تعیین می گردد .
4 – برنده تورنمنت با احتساب امتیازات بازیکنی می باشد که بیشترین امتیازات را کسب نموده باشد .
5 – برنده تورنمت بر اساس زمان بازیکنی خواهد بود که بتواند مسافت " تراس " را سریعتر و در " مدت زمان کمتری " طی نماید.
6 - کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
7 - بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
8 - محدودیت در مورد مبالغ شرط بندی بنا به صلاحدید شرکت شرط بندی میتواند تغییر نماید .
9 - در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
10 - دریافت و پذیرش فرم های پیش بینی تا قبل از آغاز مسابقات در “ LIVE “ انجام می شود . پخش تمام مسابقات در حالت آنلاین می باشد .
· انواع فرم های پیش بینی در این مورد
· پیروزی در تورنمنت با احتساب امتیازات
· پیروزی در تورنمنت با احتساب زمان
· مجموع امتیازات شخصی کسب شده ( بیشتر / کمتر )
· مدت زمان شخصی ( بیشتر / کمتر )
· مجموع امتیازات کسب شده توسط همه بازیکنان ( بیشتر / کمتر )
· مجموع زمان کسب شده توسط همه بازیکنان ( بیشتر / کمتر )
· مقایسه امتیازات کسب شده بازیکنان
· مقایسه زمان بازیکنان
· زمان با توجه به زمان استارت تا لحظه ای که به خط پایان برسند محاسبه می گردد .
9.72. بازی های کراس فیت
فرم های پیش بینی بر روی تعیین برنده برنده ها تعیین می شوند. لیست مسابقات ورزشی چند ساعت قبل از شروع بازی منتشر شده است و می تواند شامل رویدادهای غیر معمول باشد. CrossFit Games شامل مسابقات ورزشی برای افراد مختلف با جنسیت مختلف می باشد ، مسابقات تیمی و مسابقاتی برای استادان است.
اگر بازیکن انتخاب شده در فرم پیش بینی در این مسابقات شرکت نکند فرم های پیش بینی که او را انتخاب نموده اند برگشت می خورند ( با ضریب شرط بندی 1 محاسبه می شوند )
9.73. فلوربال سایبری
1 - فلور بال سایبری - - مسابقه ای با امکان استفاده چند نفره
2 – فرم های پیش بینی بر اساس حالت سنتی و رایج فلوربال یعنی برای هر تیم 6 بازیکن ارائه می گردد .
3 – تمام فرم های پیشبینی بعد از به اتمام رسیدن مسابقه محاسبه می گردند .
4 - کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
5 - بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
6 - محدودیت در مورد مبالغ شرط بندی بنا به صلاحدید شرکت شرط بندی میتواند تغییر نماید .
7 - فرم های پیش بینی بر اساس نتیجه کسب شده در زمان قانونی مسابقه بدون احتساب زمان های اضافه شده محاسبه می شود .
8 - در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
9 - دریافت و پذیرش فرم های پیش بینی تا قبل از آغاز مسابقات در “ LIVE “ انجام می شود . پخش تمام مسابقات در حالت آنلاین می باشد .
10 - انواع فرم های پیش بینی در این مسابقات
· پیروزی
· هندیکاپ ( برای هر یک از تیم ها )
· مجموع ( بیشتر / کمتر )
· مجموع انفرادی هر یک از تیم ها
9.74. مسابقات سایبری فرمول 1
1 – مسابقات سایبری فرمول 1 – پخش مسابقات فرمول 1 در حالت سایبری
2 - تمام فرم های پیش بینی بعد از انتهای مسابقه و مشخص شدن نتیجه محاسبه می گردد .
3 - کمترین مبلغی که می توان برای خرید فرم پیش بینی هزینه کرد 2 دلار است .
4 - بیشترین مبلغی که می توان برای فرم های پیش بینی پرداخت توسط شرکت شرط بندی مشخص می شود .
5 - در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
6 - انواع فرم های پیش بینی در این مسابقات
· برنده مسابفه : فرم پیشبینی بر روی راننده ای که در پرتوکل کلی مسابقه جایگاه اول را کسب می نماید .
· چه کسی جایگاه بالاتری کسب میکند : فرم پیشبینی بر روی راننده ای که در پرتوکل کلی مسابقه جایگاه بالاتری را کسب می نماید .
· برنده بدون احتساب لیدر ها : فرم پیشبینی بر روی راننده ای که در پرتوکل کلی مسابقه بدون توجه به 2 لیدر مسابقه جایگاه اول را کسب می نماید .
· بهترین راننده در بین هم تیمی ها : فرم پیش بینی بر روی راننده ای که در میان سایر هم تیمی های خود جایگاه بالاتر و بهتری کسب می نماید .
· جایگاه در رقابت : جایگاه راننده در پروتوکل کلی
· جایگاه اول تا سوم : فرم پیش بینی با این مذموم که راننده انتخابی ما در بین 3 نفر اول فرار میگیرد یا فرار نمیگیرد .
9.75. پرنده های عصبانی ( E SPORTS ANGRY BIRDS )
یک بازی ویدیویی است. هدف این بازی این است که به خوک های سبز که در سازه های مختلف ظاهر می شوند، با پرتاب پرندگان از یک زاویه و ردیف به آنها حمله کرد.
2- شرط ها در یک بازی با 30 مرحله (نقشه) قرار می گیرند. شرط ها را می توان در کل بازی و نیز نقشه های انفرادی قرار داد. اگر بازیکن یک نقشه را از دست بدهد (ببازد) ، بازی به پایان می رسد.
3- اگر شرط قرار داده شده در مرحله ای بالاتر از مرحله ای باشد که بازیکن به آن رسیده ، شرط با ضریب برابر با "1" (بازپرداخت) محاسبه خواهد شد.
4- تمام شرط ها پس از پایان رویداد محاسبه خواهند شد.
5- حداقل مبلغ شرط روی هر رویداد 0،2 € است.
6- حداکثر مبلغ شرط برای هر رویداد توسط شرکت شرط بندی تعیین می شود.
7- مبلغ شرط ممکن است در یک رویداد خاص بدون اطلاع رسانی و اطلاع دلایل ، محدود شده باشد.
8- در صورتی که کارکنان شرکت اشتباهاتی را در پذیرش شرط بندی انجام دهند (اشتباهات آشکار در لیست شرطی، عدم تطابق شانس بین خط ورزشی و شرط و غیره) یا شواهدی از بازی ناعادلانه، نقض قوانین حاضر در پذیرش شرط و همچنین استدلال های دیگر که نادرست بودن شرط را تایید می کنند، شرکت های شرط بندی حق دارند که شرط های مربوط به شرایط را باطل اعلام کنند.
9- شرط های زنده پذیرفته می شوند. همه سری ها آنلاین پخش خواهند شد.
10- انواع فرم های پیش بینی در این مسابقات
· - مجموع امتیازات (تعداد امتیازات به دست آمده در تمام نقشه های با موفقیت کامل)؛
· - مجموع ستاره ها (تعداد ستاره های به دست آمده در تمام نقشه های با موفقیت کامل)؛
· - مجموع نقشه ها (تعداد تمام نقشه های تکمیل شده)؛
· - مجموع امتیازات در یک نقشه خاص؛
· - مجموع ستاره ها برای یک نقشه خاص.
9.76. INJUSTICE 2
1 . پخش مسابقه ای با امکان استفاده چند نفره
2 . فرم های پیش بینی بر روی رقابت 2 تیم با 3 بازیکن می باشند . مسابقه تا 2 برد و نهایت 3 راند ادامه خواهد داشت .
3 . تمام فرم های پیش بینی پس از به اتمام رسیدن کامل مسابقه محاسبه می گردد .
4 . برنده تیمی می باشد که تعداد برد بیشتری داشته باشد .
5 . کمترین مبلغ شرط بندی 10 روبل می باشد .
6 . بیشترین مبلغ شرط بندی توسط کمپانی شرط بندی برای هر مسابقه بصورت جداکانه تعیین می گردد .
7 . محدودیت و یا مقدار فرم های پیش بینی بنا به صلاحدید شرکت بدون اعلام قبلی قابل تغییر می باشند .
8 . در صورت بروز هرگونه خطا از طرف کارمندان این شرکت ( اعلام نادرست ضریب شرط بندی ، عدم تطابق بین ضرایب و مسابقه و غیره ... ) شرکت می تواند فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
9 . پذیرش و ارائه فرم های شرط بندی در قسمت LIVE ارائه می شود . پخش مسابقات بصورت آنلاین می باشد .
10 . فرم های پیش قابل ارائه :
· پیروزی در راند
· پیروزی در مسابقه
· مجموع راند
9.77. TEKKEN VII
1- تیکن – یک پخش آنلاین مسابقات چند کاربری است
2- پیش بینی ها روی مبارزه ی دو بازیکن دریافت خواهند شد . مبارزه تا 5 راند ادامه خواهد داشت و حداکثر 9 راند مبارزه ادامه میابد.
3- تمام پیش بینی ها بعد از اتمام واقعی این رویداد محاسبه خواهند شد .
4- بازیکن برنده مبارزی است که حریف خود را شکست داده و کشته است .
5- حداقل مبلغ پیش بینی برای هر نوع از رویداد ها برابر با 0.2 یورو است.
7- محدودیت برای مبلغ پیش بینی ها میتوانند بدون هشدار و اعلام به کاربران توسط شرکت پیش بینی تغییر کنند
8- در صورتی که کارکنان شرکت اشتباهاتی را در پذیرش شرط بندی انجام دهند (اشتباهات آشکار در لیست شرطی، عدم تطابق ضرایب بین خط ورزشی و شرط و غیره) یا شواهدی از بازی ناعادلانه، نقض قوانین حاضر در پذیرش شرط و همچنین استدلال های دیگر که نادرست بودن شرط را تایید می کنند، شرکت های شرط بندی حق دارند که شرط های مربوط به شرایط را باطل اعلام کنند.
9- دریافت تمام مبالغ پیش بینی فقط در پخش آنلاین امکان پذیر است . مسابقات به صورت آنلاین پخش خواهند شد.
10- رویداد های در دسترس:
1- روی راند ها:
· ادامه یافتن راند *
· ( بیشتر ویا کمتر)برد در را
2- روی تورنومنت:
· تعداد مجموع راندها عدد زوج ویا فرد
· تعداد فورا انفرادی مبارز (بیشتر و یا کمتر)
· تعداد مجموع انفرادی مبارز(بیشتر ویا کمتر)
· مجموع (بیشتر ویا کمتر)
· برد در تورنومنت
ادامه یافتن راند * - تعداد ثانیه هایی است که از شروع یک راند آغاز میشود و از 80 ثانیه( تایمر استاندارد شروع راند ) به صورت معکوس تفریق میشود تا لحظه ای که تایمر متوقف شود.
برای مثال اگر تایمر معکوس شروع راند روی عدد 54 متوقف شود ، پس ادامه یافتن راند برابر با 80-54=24 ثانیه است.
9.78. بیس بال فنلاندی
پذیرش - پایان بازی ، حرکتی که بازی کن نمیتواند تمام کارتهای موجود روی میز را کنار زده و همه ی آنها را برای خود جمع آوری میکند و در دست نگه میدارد.
تساوی – موقعیتی که در آن بازیکن برنده و یا بازنده ای وجود ندارد و در زمان پایان پارت بازی هیچ کارتی در عرشه ی کارت ها باقی نمانده است و تمام کارت های روز میز کنار زده شده اند.
9.79. فرم های پیش بینی ویژه :
1 – فرم های پیش بینی خاص . آب و هوا . برف باید در ایستگاه هواشناسی فرودگاه بین المللی اصلی فرودگاه در تاریخ 25 دسامبر سال 2017 ثبت شود. برای شهرهای با بیش از یک فرودگاه بین المللی، فرودگاه با بزرگترین مسافر مسافری سال جاری مورد توجه قرار خواهد گرفت. سایتwww.wunderground.com باید نتیجه را قبل از پایان ژانویه 2018 تایید کند.
9.80. کشتی کج
1 - تمامی پیش بینی ها بر اساس قوانین مسابقات و فقط بعد از اتمام تورنومنت انجام خواهند شد. در صورتی که تعداد شرکت کنندگان در مسابقات تغییر کند ، تمامی پیش بینی ها پابرجا و فعال خواهند بود.
2 - در صورتی که شرکت کنندگان ویا تیم های جدید در هر مرحله ای به مسابقات اضافه شوند ، تمام پیش بینی ها پابرجا و فعال خواهند بود . در صورتی که هیچ شرکت کننده ویا تیمی برنده مسابفات نشود و یا برنده ی مساقات توسط هیئت داوران اعلام و شناخته شود ، پیش بینی ها لغو و غیرفعال محاسبه خواهند شد.
3- اگر در مسابقه اعلام تساوی انجام شود ، بنابراین تمام پیش بینی ها روی اعلام برنده با ضریب "1" محاسبه خواهند شد (در صورتی که ثبت و انجام پیش بینی روی تساوی از طرف شرکت پیش بینی اعلام نشده باشد ).
4- پیش بینی " روی رینگ ظاهرمیشود ". محاسبات بر اساس پخش همزمان مسابقه ی اصلی انجام خواهد شد . شرکت کننده ای که در ثبت رویداد مشخص شده است ، حتما باید روی رینگ ظاهر شود ولی موظف به شرکت در مسابقه نیست . در صورتی که تعداد مسابقات دچار تغییر شوند ، برنامه ی ظاهر شدن شرکت کنندگان و تمام پیش بینی های مربوط به ظاهر شدن شرکت کنندگان روی رینگ پا برجا و فعال خواهند بود.
5 - پیش بینی " در رویداد دخالت میکند ". شرکت کننده باید در روند مسابقه دخالت کند ( تحویل دادن وسایل مورد نیاز یا خارج از رینگ ، باعث گیجی و یا حواس پرتی داور شدن ، و غیره ) در طی زمانی که از شروع بازی تا اعلان پایان مسابقه ادامه دارد . در صورتی که دخالت دیگر شرکت کنندگان در زمان دیگری انجام شود ، بنابر این تمام پیش بینی هایی که روی این رویداد ثبت شده اند با ضریب "1" محاسبه خواهند شد. اگر شرکت کننده ی اعلام شده در پیش بینی با تیم ویا بازیکن دیگری که در مسابقه حضور دارد درگیر شده و مبارزه کند ، بنابر این تمام پیش بینی ها روی این رویداد با ضریب "1 " محاسبه خواهند شد.
6- پیش بینی " در مسابقه دخالت میکند " . برای اینکه این رویداد اتفاق شرکت کننده ای برای شرکت در این رویداد انتخاب شده است باید ضربه ای و یا درگیری با شرکت کننده ای که برای شرکت در این مسابقه احضار شده است ، در طول زمانی که از شروع مسابقه تا اعلان پایان مسابقه ادامه دارد ، ایجاد کند. در صورتی که شرکت کننده ی منتخب با شرکت کننده ی حریف در هر زمان دیگری در گیری ایجاد کند ، بنابراین تمام پیش بینی ها روی این رویداد با ضریب "1 " محاسبه خواهند شد.
در صورتی که شرکت کننده ی انتخاب شده در مسابقه ی دیگری دخالت کرده و یا دخالت کند ، این دخالت ایجاد شده در محاسبات این رویداد و پیش بینی بی اثر بوده و لحاظ نخواهد شد.در صورتی که شرکت کننده ی منتخب با بازیکن ویا تیمی دیگرکه باعث توقف او ویا بازی میشوند در گیری ایجاد کند ، بنا بر این تمام پیش بینی ها با ضریب "1 " محاسبه خواهند شد. در صورتی که این مسابقه ی مورد نظر انجام نشود ، تمام پیش بینی ها با ضریب "1 " محاسبه خواهند شد.
7- تغییرات در محاسبه ی پیش بینی ها بر اساس تغییرات و یا اصلاحاتی که توسط کارشناسان سازمان این مسابقات اعلام و انجام شوند ، لحاظ داده نخواهند شد.
9.81. بازی کارت دوراک
1 - بازی کارت دوراک – یک بازی رایج و معروف بین 2 بازیکن است . در عرشه ی بازی درجات بزرگی کارتها از 36 محاسبه میشود: 6 ،7 ،8 ،9 ، 10، سرباز ، ملکه (بیبی) ، شاه ، آس.
2 - لصطلاحات بازی:
حکم – یک نشانه ی حکم است – نشانه ای که انتخاب شده است و اعتبار آن بیشتر از تمام نشانههای دیگر است.
پایان - پایان بازی ، حرکتی که در آن بازیکن تمام کارتهای موجود روی میز راکنار میزند.
پذیرش - پایان بازی ، حرکتی که بازی کن نمیتواند تمام کارتهای موجود روی میز را کنار زده و همه ی آنها را برای خود جمع آوری میکند و در دست نگه میدارد.
تساوی – موقعیتی که در آن بازیکن برنده و یا بازنده ای وجود ندارد و در زمان پایان پارت بازی هیچ کارتی در عرشه ی کارت ها باقی نمانده است و تمام کارت های روز میز کنار زده شده اند.
3 - پیشبینی در دسترس:
پیروزی بازیکن1/ پیروزی بازیکن 2 / تساوی (بازیکن زمانی برنده ی بازی میشود که در هنگام پایان بازی در دست او هیچ کارتی وجود نداشته باشد ولی در دست حریف یک یا چند کارت باقیمانده باشد و تساوی زمانی اتفاق میافتد که در دست هر دو بازیکن هنگام پایان بازی یک یا چند کارت باقیمانده باشد ).
مجموع تعداد بازیها - ( تعداد بازیها – راندهایی از بازی هستند که یک بازیکن با حمله بازی را شروع کرده و زمانی یک راند شروع خواهدشد که یکی از بازیکنان حرکت را شروع کند ، وبا «پایان» و با ویا دریافت کارت پایان میابد ، در صورتی که بازیکن دوم نمیتواند کارت ها را کنار بزند.
مجموع تعداد بازیها با دریافت – (تعداد بازیها و حرکاتی که در آن بازیکن نمیتواند کارت های روی میز را کنار بزند ).
مجموع تعداد بازیها با کنار زدن – (تعداد بازیهایی که با کنار زدن کارت های روی میز یه اتمام میرسند).
چه کسی حرکت اول را انجام میدهد - ( بازیکنی حرکت اول را انجام میدهد که بعد از اتمام پخش کارت کارتی با نشانه ی حکم و کمترین درجه را دارد . در صورتی که هیچ یک از بازیکنان هیچ کارت حکمی نداشته باشند بازیکن 1 حرکت را شروع میکند.
نشانه ی کارت حکم .
تعداد بازیها (پذیرش / کنار زدن ) - مشخص کننده ی اینکه بازی به چه شکل به پابان میرسد.
تعداد 4 کارت با درجات برابر در دستی خواهد بود( در هر زمان دلخواهی از بازی).
مجموع کارت های باقی مانده در دستی زمان اتمام بازی ( تعداد کارتهای باقیمانده در دست بازیکن بازنده. در صورت تساوی تعداد کارتهای باقیمانده برابر با 0 خواهد بود).
چه کسی آخرین کارت از عرشه را برمیدارد ( آخرین کارت در دسته (عرشه) کارت حکم است که برای هر دو بازیکن قابل رویت است در زمان بازی. به عبارت دیگر کارت حکمی است که زیر دسته ی (عرشه ) کارت ها قرار دارد.
آخرین کارت در دسته عکس است.
چه کسی آس حکم را در بازی دریافت میکند.
4 - در صورتی که کارکنان شرکت اشتباهاتی را در پذیرش شرط بندی انجام دهند (اشتباهات آشکار در لیست شرطی، عدم تطابق شانس بین خط ورزشی و شرط و غیره) ویا مشکلات فنی و تکنیکی و یا شواهدی از بازی ناعادلانه، نقض قوانین حاضر در پذیرش شرط و همچنین استدلال های دیگر که نادرست بودن شرط را تایید می کنند، شرکت های شرط بندی حق دارند که شرط های مربوط به شرایط را باطل اعلام کنند.
9.82. 21 امتیاز
1 - هدف بازی – برای برنده شدن در این بازی کافی است تا یکی از بازیکنان بیشتر از 21 امتیاز دریافت ننماید ، و در این حال باید امتیاز بیشتری نسبت به بازیکن حریف دریافت کرده باشد ( نزدیکتر به رقم 21 ).دریافت بیشتر از 21 امتیاز به صورت باخت محاسبه خواهد شد. این بازی بین دو بازیکن انجام خواهد شد :بازیکن عادی و دیلر. برای این بازی از یک دسته ی ساده ی کارت ها به تعداد 36 عدد استفاده خواهد شد.
- درجات کارت ها به ترتیب : 6، 7 ، 8 ، 9 ، 10 ، 2(سرباز) ، 3(ملکه یا بیبی) ، 4(شاه) ، 11(آس).
2 - « امتیاز طلایی» - ترکیب برنده ، زمانیکه در دست بازیکن / ویا دیلر 2 عدد آس وجود دارد(به عنوان 21 امتیاز محاسبه خواهد شد).
3 - پیشبینی های در دسترس:
پیروزی
مجموع ( بیشتر ویا کمتر).
مجموع انفرادی (بیشتر و یا کمتر ).
دیلر/ ویا بازیکن 21 امتیاز دریافت خواهند کرد.
دیلر / وبا بازیکن کارت دریافت میکنند(نشانه ی کارت).
دیلر / وبا بازیکن کارت دریافت میکنند(درجه و امتیاز کارت).
دیلر / ویا بازیکن بیشتر از 21 امتیاز دریافت میکنند.
بازی با بیش از 21 امتیاز به اتمام خواهد رسید – این پیشبینی برد محاسبه خواهد شد زمانیکه بازیکن عادی بر اساس کارت های موجود در دست خود بیشتر از 21 امتیاز دریافت کرده است.
بازی در زمان پخش کارت ها به اتمام میرسد – این پیشبینی برد محاسبه خواهد شد زمانیکه بعد از اولین پخش کارت یکی از شرکت کنندگان در همان لحظه 21 امتیاز دریافت کرده است.
4 - در صورتی که کارکنان شرکت اشتباهاتی را در پذیرش شرط بندی انجام دهند (اشتباهات آشکار در لیست شرطی، عدم تطابق شانس بین خط ورزشی و شرط و غیره) ویا مشکلات فنی و تکنیکی و یا شواهدی از بازی ناعادلانه، نقض قوانین حاضر در پذیرش شرط و همچنین استدلال های دیگر که نادرست بودن شرط را تایید می کنند، شرکت های شرط بندی حق دارند که شرط های مربوط به شرایط را باطل اعلام کنند.
9.83. STARCRAFT
1 . StarCraft پخش بازی در ژانر RTS می باشد . که در آن دو جهت مختلف به مبازه 1 به 1 می پردازند .
2 . تمام فرم های پیش بینی بعد از به اتمام رسیدن مسابقه محاسبه می شوند . کمترین مبلغ شرط بندی 10 روبل می باشد ماکزیمم مبلغ شرط بندی بر روی هر شرط بندی توسط شرکت شرط بندی جداگانه محاسبه می شوند .
3 . برنده بازیکنی است بتواند تمام ساختمان های حریف را از بین ببرد .
4. در صورت خطا در کارکنان یا برنامه های خراب در هنگام پذیرش (اشتباه های واضح در مقادیر، عدم سازگاری ضرایب در موقعیت های مختلف و غیره) و در سایر پارامترهای تأیید کننده عدم صحت نرخ، شرکت شرط بندی حق دارد شرط بندی ها را نا معتبر اعلام نماید .
5.شرط بندی های قابل ارائه :
• پیروزی تیم 1 / پیروزی تیم 2
• همه کارکنان برنده در پایان بازی (جوایز مورد نظر قابل قبول نیستند )
• همه ی بازیکنان باقی مانده برای بازیکن برنده (جوایز مورد نظر قابل قبول نیستند )
• تعداد ساختمان های باقی مانده در پایان بازی ) ساختمان های بازسازی شده محاسبه نمی شوند )
• زمان بازی (نشان می دهد در زمان بازی (!) در زمان نابودی آخرین ساختمان)
• واحد تولید خواهد شد (این نوع شرط بندی تنها در بازی مجدد در دسترس است)
6. قبل از بازی، یونیت ها و ساختمان هایی که مورد حسابرسی قرار می گیرند، نمایش داده می شود. برای راحتی بازیکنان در رابط کاربری اطلاعات مربوط به تعداد فعلی این واحد ها و ساختمان ها را نشان می دهد.
7. در انتهای پایان جنگ با نمایش نتیجه پایانی نمایش نتیجه می گیرد.
9.84. DISC JAM
1 . دیسک جم - پخش چند نفره بازی.
2 . شرط بندی ها بر روی برد یکی از 2 حریف ارادئه می گردد . بازی تا برد یکی از 2 رقیب ادامه می یابد . بازی در 3 راند برگزار می شود .
3 . تمام شرط ها پس از پایان واقعی رویداد محاسبه می شوند.
4 . برنده بازیکنی است که تعداد برد بیشتری کسب نماید .
5 . حداقل شرط برای هر رویداد 10 روبل است.
6 . حداکثر شرط بندی توسط شرکت شرط بندی برای هر رویداد به طور جداگانه تعیین می شود.
7 . هرگونه محدودیت برای شرط بندی ممکن است بدون اطلاع قبلی به کاربران تغییر کند.
8 . در مورد خطای انسانی یا مشکلات نرم افزار در هنگام تایین شرایط شرط بندی (خطاهای تایپ کردن آشکار در ضرایب، عدم تطابق از ضرایب در موقعیت های مختلف، و غیره. ص) و بحث ها را تایید نادرست بودن شرط بندی،شرکت شرط بندی می تواند فرم های پیش بینی ارائه شده در مورد این بازی را غیر معتبر و باطل اعلام نماید .
9 . شرط بندی ها بر روی این بازی فقط در LIVE پذیرفته می شوند. این بازی بصورت آنلاین پخش می شود.
10 . شرط بندی های قابل ارائه
· پیروزی در راند ؛
· پیروزی در مسابقات؛
· تعداد راند ؛
· مجموع امتیاز در هر بازی؛
· پیروزی خشک در یک دور؛
· مجموع امتیاز در راند ؛
· حداقل امتیاز در در مسابقه ؛
· حداکثر تعداد امتیاز در یک مسابقه ؛
9.85. لیگ قهرمانان ( LEAGUE OF LEGENDS )
1 . LEAGUE OF LEGENDS – بازی با امکان استفاده چند نفره
2 . در مورد خطای انسانی یا مشکلات نرم افزار در هنگام تایین شرایط شرط بندی (خطاهای تایپ کردن آشکار در ضرایب، عدم تطابق از ضرایب در موقعیت های مختلف، و غیره. ص) و بحث ها را تایید نادرست بودن شرط بندی،شرکت شرط بندی می تواند فرم های پیش بینی ارائه شده در مورد این بازی را غیر معتبر و باطل اعلام نماید .
3 . شرط بندی ها بر روی این بازی فقط در LIVE پذیرفته می شوند. این بازی بصورت آنلاین پخش می شود.
4 . لیگ افسانه ای ها - پیروزی : در نقشه و مطابقت است در واقع از سقوط نکسوس یک طرف و شدن حریف است.
5 . اگر یکی یا چند نفر از بازیکنان قبل از انکه بازی به زمان لازم برای محاسبه فرم های پیش بینی برسد از بازی خارج شوند ، بعد از دقیقه 10 از مسابقه این دلیلی برای برگشت زدن فرم های پیش بینی نمی باشد و نتیجه مسابقه در هر حال محاسبه می گردد .
6 . اگر یک بازیکن غیر فعال شده یا از بازی تا قبل از دقیقه 10 قطع شده باشد، مسابقه معتبر است.
7 . اگر مدت زمان آن کمتر از 10 دقیقه باشد، مسابقه ناموفق است.
8 . بازی تصادفی، پخش آنلاین است - توسط بازیکنان واقعی تصادفی انجام شده است.
9 . شرط بندی های ارائه شده :
· شرط بندی بر روی پیروزی بازیکن 1 یا بازیکن 2
· مجموع frags به طور کلی
· مجموع فردی
· فرمان برای از بین بردن اولین مهار کننده
· مجموع زوج / فرد
9.86. KING OF FIGHTERS
1 - King Of Fighters یک بازی با امکان استفاده چند نفره ( این مسابفه بیت 2 بازیکن برگزار می شود )
2 - تمام پیش بینی ها بعد از اتمام واقعی این رویداد محاسبه خواهند شد .
3 – برنده مسابقه بازیکنی است که در 2 راند به پیروزی رسیده باشد .
4 – ماکزیمم تعداد راند ها در این مسابقه 3 راند می باشد و ماکزیمم زمان هر راند 60 ثانیه است .
5 - حداقل مبلغ پیش بینی برای هر نوع از رویداد ها برابر با 0.2 یورو است.
6 – ماکزیمم مبلغ شرط بندی بنا به نظر شرکت برای هر مسابقه متفاوت می باشد .
7 - در صورتیکه به هر دلیلی اشتباهی از سمت شرکت شرط بندی در مورد فرم های پیش بینی اتفاق بیافتد این شرکت می تواند بدون اطلاع مشتریان فرم های پیش بینی را ابطال نماید .
8 - دریافت و پذیرش فرم های پیش بینی تا قبل از آغاز مسابقات در “ LIVE “ انجام می شود . پخش تمام مسابقات در حالت آنلاین می باشد .
9 - انواع فرم های پیش بینی در این مسابقات
· تعداد راند ها مسابقه
· چه کسی برنده مسابقه می شود
· چه کسی برنده راند می شود
*مقدار زمان مبارزه در راند یعنی مقدار ثانیه ای که از راند در جریان بوده است از زمان شروع راند . زمان هر راند 60 دقیقه است به عنوان مثال اگر زمان مسابقه به عنوان مثال اگر مبارزه در ثانیه 25 ام به اتمام برسد برای محاسبه زمان 60 – 25 = 35 می باشد .
9.87. HEROES OF MIGHT AND MAGIC III
1 . Heroes of Might and Magic III پخش مسابقه ای با امکان شرکت چندین نفر با موضوع استراتژی
2 – قوانین
• موجودات - واحد مبارزه با مشخصه های مجموعه ای منحصر به فرد از شاخص های بازی و ظاهر متمایز است . شاخص ها شامل ویژگی های عددی توانایی موجودات برای مقابله با آسیب، دفاع از خود و همچنین حرکت به میدان جنگ هستند. شاخص یکپارچه می تواند سطح موجودات در نظر گرفته شود: هرچه آن بالاتر باشد، قوی تر گروهی از این موجودات می توانند بر نتیجه نبرد تأثیر بگذارند . موجودات جهان Might and Magic مجموعه ای مختصر از شاخص ها، لازم برای درک محاسبه نرخ، در جدول داده شده است.
· جوخه - گروهی از موجودات در میدان جنگ. این جدایی توسط یک موجودی که نمایندگان آنها به جدایی و تعدادی از سربازان استخدام می شود مشخص می شود. این جوحه همان مجموعه ای از شاخص ها را به عنوان موجودات تشکیل دهنده دارد. کل تیم در مبارزه می تواند تحت تأثیرات جادویی مثبت و منفی قرار گیرد که بر عملکرد جنگی و قدرت انفصال تأثیر می گذارد. به محض اینکه نیروی این گروه از مبارزان به صفر برسد، انها شروع بع فروپاشی می نمایند .
· قهرمان - یک جنگ سالار که قادر به افزایش ویژگی های موجود در میدان جنگ است و آنها را با پشتیبانی جادویی به ارمغان می آورد. قهرمان کنترل 7 واحد، یک واحد موجود در هر سطح را در اختیار دارد .
3 – نحوه بازی
· این مسابقه پس از تشکیل واحدهای در میدان جنگ آغاز شده است. پس از شروع مسابقه، شرط بندی هایی مانند "چه کسی در این مسابقه شرکت خواهد کرد" . " مسابقه به پایان می رسد زمانی که تمام واحد های یکی از قهرمانان نابود شوند. این قهرمان یک بازنده است. در پایان مسابقه، شرط های دیگر محاسبه می شوند.
· در پایین جریان ویدئو است که با استفاده از ترجمه متن موتور بازی به زبان انگلیسی انجام شده است.
4 - انواع فرم های پیش بینی در این مسابقات
· پیروزی در نبرد برنده قهرمانی است که نیروهایش تمام گروه های رقیب را نابود کرده اند.
· چه کسی در نبرد شرکت خواهد کرد؟ یک شرط در یک جفت موجودات در نظر گرفته می شود که یک برنده است اگر حداقل یک موجودی از یک جفت در حداقل نیمی از یک طرف در نبرد شرکت داشته باشد.
· • موجودات از چه سطح زنده ماندن. این شرط در صورت برنده شدن در نظر گرفته می شود اگر تیمی از سطح انتخابی تا پایان جنگ باقی بماند.
· چه تعداد واحدها زنده ماندن . یک شرط برنده در نظر گرفته می شود، اگر بازیکن حدس بزند تعداد واحدهائی است که تا پایان مبارزه برنده خواهد شد.